Saturday 10 October 2015

M3P DAN MALAM PERJUMPAAN MEGA UPSM SESI 2015/2016

Minggu Pengenalan Persatuan Pelajar ataupun M3P adalah satu program di Pusanika dimana sewaktu minggu ini dijalankan semua mahasiswa dan mahasiswi UKM diberikan peluang untuk mengenal persatuan-persatuan yang berdaftar di bawah UKM. Seperti biasa UPSM  telah mengambil bahagian pada acara tahunan ini.


M3P pada sesi ini dijalankan selama tiga hari bermula pada 7 Oktober 2015 sehingga 9 Oktober 2015 dan seramai lebih 600 orang pelajar telah berdaftar dengan UPSM pada kali ini. Booth telah dihias dengan cantik dan pelbagai aktiviti menarik yang disediakan untuk menarik adik-adik datang ke booth UPSM.

                                         

                                         

                                          
Pada malam 9 Oktober 2015, diadakan pula Malam Perjumpaan Mega UPSM bersama adik-adik baru UPSM yang telah berdaftar bertempat di Auditorium Siswa, UKM. Perjumpaan ini dihadiri lebih 190 orang dan banyak aktiviti yang dijalankan seperti cabutan bertuah, tayangan video dan sesi pengenalan bersama UPSM. Pada malam itu juga Majlis Tertinggi Batch 29 telah dilantik. Diharap kepada yang telah diberikan amanah dapat menjalankan amanah dengan baik dan jayanya.

           

           

            

            

            

SELAMAT DATANG KEPADA ADIK-ADIK BARU DALAM KELUARGA UPSM

Banyak lagi aktiviti yang yang akan dijalankan bersama adik-adik, jadi nantikan yaaa!

2 comments :