Thursday 1 October 2015

Seminar Emas Pelindung Kekayaan

Assalamualaikum..

Pada 3 Oktober 2015 ini satu program Seminar Emas Pelindung Kekayaan akan diadakan. Program ini dijalankan atas usaha sama diantara pihak Public Gold dan Urusetia Pembangunan Sumber Manusia (UPSM). Program ini akan berlangsung di Auditorium Siswa , di Paras 2, Bangunan Pusanika, Universiti Kebangsaan Malaysia.

Buat pengetahuan semua, pihak Public Gold telah banyak mengadakan seminar tentang emas ini dimerata tempat tetapi kali ini mereka memilih untuk mengadakannya di UKM bagi memberikan peluang dan membuka mata para  mahasiswa dan staf-staf UKM tentang emas.

Seminar yang diadakan ini juga adalah PERCUMA!  malah kami telah membawa penceramah yang hebat dan terkemuka iaitu Aishah Daud (Master Dealer Public Gold).
Jika anda seorang yang bertuah, anda juga mungkin akan mendapat cabutan bertuah yang berupa Emas Percuma!

Jadi jangan lepaskan peluang anda untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang emas. Datang beramai-ramai untuk menambahkan pengetahuan anda !!!!

Hakikatnya di sini emas adalah penyimpan nilai kekayaan sebenar berbanding duit kertas, jadi jangan lepaskan peluang untuk mendengar seminar percuma!!

Berikut adalah antara sedikit perkongsian daripada yang pernah menghadiri seminar ini:-
1. Emas Fizikal: Pelindung Kekayaan Terunggul
2. Seminar Dinar





No comments :

Post a Comment